El Dissabte 20 Novembre 2004 14:24, Angel Cortes va escriure:
> M'enprenya que es barrejin les coses, de que el senyor Benjami parli de
> terroristes cuant lo que volia explicar es que este que acabar amb la
> llegenda negra i que la millor defensa del software lliure es parla de les
> seves aventatges, economies d'escala, cost de propietat i control sobre el
> codig i no posant a parir cada vegada al "dimoni".

Això és del que el Gates i el Ballmer diu en que s'ha de parlar però sóc molt
desobedient, jo.  M'agrada més parlar de llibertat i ètica, paraules que
molesten a uns quants a qui ja em va bé que es molestin.  Estic orgullós dels
meus molestats.

Per cert, catradio és la responsable de que ahir, camí d'un poble --on hem de
migrar l'ajuntament a programari lliure-- només sentís un i altre pic les
declaracions del Gates sobre terrorisme.  A les 14 h i busques, no era un
butlletí horari breu.  Sembla que la teva missió de defensa de Microsoft et
reclama els teus serveis per can catràdio, també.  A por ellos!

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.