Doncs a mi també m'agraden aquets mails,
  Gràcies a deu els inmigrants actuals poder no senten ja tant de
rebuig,però us puc ben asegurar que en l'anterior onada d'inmigrants als
anys 60 el rebuig va ser molt dur.
Ara hi ha LLops amb pell d'ovella que es van penjant medalles dient que han
fet president a un català nascut a jaen, doncs no nois ,cree el ladrón que
todo el mundo es de su condición, per ser català no cal dir-se Planes o
Pugtio......de cognom,per ser català cal estimar aquesta terra i la
LLIBERTAT que s'hi respira.
I si, tal com deia en Francesc , en aquest segle han fet molt més per
Catalunya els qui no tenen cognoms catalans que els qui si en tenen,entre
altres coses perque son molts més,és curiós però que en un pais on els
mitjans publics controlats "no se pasa per qui "no paren de recordar-nos lo
malament que ho va pasar Catalunya quan no hi havia llibertat,una minoria
aconsegueixi  gobernar la resta ilegítimament,gràcies a deu son una minoria
mal avinguda i espero pel bé de Catalunya i per tant de tots que aviat les
desavinences els faran caure també aquesta estaca que com la dels anys 60
també pretén malmetre la llibertat dels catalans.

Robert   http://spaces.msn.com/members/robertweb/
Mail alternatiu : [EMAIL PROTECTED]

Per més llarga que sigui la tempesta al final sempre llueix el sol entre els
nuvols.

>From: maria vidal <[EMAIL PROTECTED]>
>To: francesc vilalta <[EMAIL PROTECTED]>
>CC: cardedeu@llistes.thesaurus.net
>Subject: Re: [cardedeu] Reflexions
>Date: Mon, 13 Nov 2006 19:47:08 +0000 (GMT)
> PROTECTED]>
>
>Francesc,
>
>M'ha agradat molt el teu mail i em sembla molt coherent que no hagis tingut
>cap resposta. És que si comences a preguntar, la meitat dels catalans tenen
>avantpassats de fora, però representa que és millor amagar-ho, oi que si?
>Ara el problema de moda és l'immigració perquè quan abans eren els
> [...]

¿Estás pensando en cambiar de coche? Todas los modelos de serie y extras en
MSN Motor. http://motor.msn.es/researchcentre/