Encara que en un mail de fa uns dies defensava la llibertat d'Antonio
per a opinar amb respecte sobre el col•lectiu de okupes, ara em sembla
mol millor seguir la línia de les polls per a no entrar a opinar sobre
el seu darrer missatge (no val la pena).

Tinc 43 anys i a la meva infància mai vaig "conèixer" un poll. Però,
donant la raó a Joan Ramon, els meus fills han gaudit en abundància
dels polls a les escoles i altres llocs de trobada de nens a Cardedeu.
A més són uns animalets resistents a tots els xampús que hem provat
menys un que els eliminava radicalment, fent mal al cabell i suposo
que a altres  coses.

Per cert, a Can Serra, on van anar els meus fills uns quants anys, mai
van agafar polls.

Salut,

Ramón Navío