En/na antonio dominguez ha escrit:
> Per acabar, us deixo una
> petita anècdota per amenitzar el cas que ens toca.Jo sóc fill de Mataró i fa
> cosa d'un mes aproximadament vaig anar a Mataró un dissabte a la tarda (a
> fer la llista de naixement d'en Marc). Estàvem pujant per La Riera (esport
> nacional entre els mataronins de bé, pujar i baixar la Riera) quan, de
> sobte, vam veure un grup d'unes cent persones a tot estirar que baixaven des
> de l'Ajuntament cap a la plaça Santa Anna. A mida que s'anaven apropant, es
> feien més evidents els polls fent salts mortals entre rasta i rasta.

Soc miop com un talp... Com m'agradaria tenir la vista de l'Antonio que
pot veure els polls evolucionant al cap de les persones a distància.
Després d'aquest e-mail i de l'anterior sobre les detencions i la teoria
de Linch que tant oportunament va exposar el proposo pel premi "Troll
del mes"... O potser es tracta d'escalfar la campanya seguint els
interessos d'un determinat partit polític? "Por el humo se sabe donde
está el fuego..."

Cèsar Ferioli

PS. Potser els polls de Mataró son de mida king-size, vés a saber perqué...