hola!
feia temps q no reia tan llegint un mail, gràcies per fer que la llista de
cardedeu no sigui avorrida!

De vegades penso que tenim poques opcions per lluitar contra el
> gamberrisme.Avui he vist unes grans pintades en uns blocs nous que han fet
> al davant de la plaça de Can Serra diuen fora especulació i el número
> 433......sent un poble,és previsible saber qui fan aquest muralets, estic
> segur que els "nens" ocupes de la torre Sivilla fan els seus tallers
> "urbans", aixó si, de nit,son molt valents ells...

aqui estàs acusant a un col.lectiu d'unes pintades, estan firmades?algú ha
gravat l'acció?
doncs així no acusis, és lleig i poc ètic, o ets tan poc etic com els que
segons tu "embruten"?

Quan sento la paraula
> [...]
> pintades, cartells i pancartes, fer festes fins a altes hores de la
> matinada
> i negar-se a marxar quan el propietari ho demana, es converteix en un fet
> denunciable i sancionable.Quan descobreixes que el moviment okupa es
> nodreix
> de nens pijos que fan d'okupa perquè està de moda, però que quan se'n
> cansen
> o se'ls acaba la pasta tornen a casa els "papàs" a omplir-se novament les
> butxaques per comprar més drogues i sprays, és quan et poses de mala

jijijijijijiji (perdona'm però es que ets molt gracios, anem per punts, pel
que he vist (si sóc un pollos, he anat a la okupa a fer una cervesa!!!!), la
torre Sibila, els cap de setmana està oberta com a molt fins la una de la
nit, no hi ha música, no és deixa fumar porros, et torno a repetir per
difamar i calumniar i acusar sense proves, només basante en els teus
prejudicis, ves a e-noticies o a libertaddigital o truca al
jimenezlosantos...

Trobaria
> del tot legítim que un grup de persones ocupessin (sense "k") una casa
> abandonada perquè no poden fer front a una hipoteca i com a protesta. Però
> ho trobaria bé si aquesta reivindicació anés acompanyada d'altres gestos
> per
> part d'aquestes persones. Per començar, treballar per guanyar diners i no
> passar-se el dia dormint i fent festes de nit. I, a part, no destrossar la
> casa i ser respectuós amb l'entorn i la societat que t'envolta. Comprar
> sabó
> i xampú (i utilitzar-lo) tampoc estaria de més.

dins de l'assemblea que gestiona la casa hi ha treballadors/es i estudiants,
com ja the dit més amunt, a torre sibila de festes poques, per no dir cap.
veig que continues amb el teu mundo al reves, dius destrossar cases, quan
aquests nois i noies, lhan adecentat i lhi han donat vida i els veïns els hi
van donar les gràcies per arreglar la selva en que s'havia convertit el
jardí. també parles d'altres gestos que haurien de fer, quins? em
pregunto??perque no hi vas, a una assemblea i ho comentes i totes juntes ho
feu realitat? o es més comode fer demagogia via internet?
magrada la teva visió del món, en comptes de buscar les causes et quedes amb
les conseqüencies, com diu un proverbi xines: quan el sabi assenyala la
lluna els necis miren el dit!

salut i prente una tila