Vaig triar un mal dia per a escriure aquí :(

Lluïsos, esteu comparant una mort accidental amb un assassinat a sang
freda? és obvi que els accidents laborals s'han de combatre. és obvi
que qualsevol empresari responsable per inacció d'una mort en accident
laboral ha de ser (i vull pensar que ho és) condemnat.
però una mort accidental, encara que sigui causada per una imprudència
de tercers (que solen viatjar en primera) segueix sent un accident.
Menyspreable per l'origen, condemnable per la llei, però un accident.

En aquests moments hi ha una família destrossada. Una mare i tres
fills que ploren la mort absurda d'un home camí del seu lloc de
treball en un peatge.
En aquests moments hi ha milers de persones que ploren el record de
gent que ha mort de manera semblant, o per raons simil·lars.

Comparar aquesta mort estúpida i cruel amb un accident laboral, o mig
excusar-la basant-nos en qüestions polítiques és cinisme.

La única cosa que espero és que aquesta no sigui una mort inútil. I no
ho serà si tant sols una persona en aquest miserable món de merda se
n'adona que la violència no és el camí, i que no rebutjar-la no és la
via.

Ho sento, però el vostre no és el meu camí, jo trio la vida.