Aviam,

Les morts són morts, siguin de primera o de segona. Sí. Que els morts es
polititzen. Sí. Que hi ha morts mediàtics. Sí. És obligatori fer un minut de
silenci. No.

Content?

Carregar-se un tio amb 4 trets davant sa dona i sa filla és una animada. Sí.
La precarietat laboral està relacionada amb la lluita armada d'ETA. Home...
no massa.