Lluis,

No crec que es tracti de morts de primera o de segona, si no d'intencions de
primera i intencions de segona. No crec que els empresaris tinguin la intenció
de matar als seus treballadors, els terroristes si.

La protesta és per la predeterminació de voler acabar amb una vida. Un
terrorista s’aixeca amb la certesa que aquella mort és necessària per
aconseguir un propòsit.Això és una salvatjada.

Una altre cosa es el que penso de les "sancions" que reben els empresaris quan
un treballador mor per falta de prevenció
Sergi
 Sergi MartínezNo imprimeixis aquest correu si no és realment Necessari.
Estalviar paper és protegir el medi ambient.