Sun, 14 May 2006 12:22:59 +0300 tarihinde Bulent Murtezaoglu <[EMAIL PROTECTED]> şöyle yazmış:

"EK" == Erkan KADAK <[EMAIL PROTECTED]> writes:
[...]
    EK> Daha sonra düşündüm ve de kendime kızdım. Niye okudun da
    EK> çevirmedin.  [...]

Daha kitap yazilirken sorduk PS'e bunu, tercume haklari da Apress'deymis
sonra ellemedik.

İşte bu beni yıkan olay olur. Demek ki Lisp i tanıtmak, daha çok insanla buluşturmak istemiyorlar....

Tüm diller deki if, for, while döngülerini bile kendin yazabileceğin bir dilin kitabına bu yapılır mı?

Acaba bir mail atsak çevirmemize izin verirler mi?

--
E.T.
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/