[...]
    EK> Daha sonra düşündüm ve de kendime kızdım. Niye okudun da
    EK> çevirmedin.  [...]

Daha kitap yazilirken sorduk PS'e bunu, tercume haklari da Apress'deymis
sonra ellemedik.

[...]
    EK> Yazmışken aradığım ama bulamadığım bişey sorayım. iş yerindeki
    EK> XP li makinamda; LispBox ta McClim yada Clim çalıştırmanın bir
    EK> yolu yok mu?

Kolay bir yolu olmayabilir ama belki ugrasilirsa bir windows X serveri
kullanilarak yapilabilir.  Hatirladigim kadariyla CLX disindaki backendler
guncel degil McCLIM'de.  Vmware filan gibi cozumler olmuyor mu?

BM