Bu arada konudan cok kolay uzaklasilabiliyor ;). Ben
bir U donusu yaparak bir link eklemek istiyorum. Bu
yaziyi Matthias Felleisen (Indiana University ;))
yazmis 1991'de. Soru - cevap tarzi, Little Schemer ve
kardeslerine benziyor tarzi. Ben yeni gordum,
paylasayim dedim:

ftp://ftp.cs.indiana.edu/pub/scheme-repository/doc/pubs/Y.ps.gz

Ilginc bulup birsey ogrenen olursa listeyle de
paylassin derim.
Bu recursive dusunme tarzini iyi kavramak onemli.
Mesela ben Paul Graham'in On Lisp kitabini okuyordum,
soyle 160 sayfa filan okudum. Bazi, zor degil, ama
zarif diyeyim, uygulamalar var. Bana keyifli geliyor,
belki benim gibi dusunenler varsa onlara da yardimi
olur.

Nusret