Beni bir merak basti ki simdi :)... Ben Escher'i daha
cok topolojicilerin su Klein bottle attraksiyonundan
biliyorum: Moebius band uzerinde gezen karincalar,
orientability, kendi kendini cizen el vs. Bakalim
neler varmis.. Firsat bulunca okumaya bakacagim
kitabi. Umarim is isten gecmemis olur da keyif alirim
:). Arda da (bahsettigim ogrenci) cok ovmustu kitabi,
ama tabii Lisp'ten falan bahsetmemisti ;).

GEB'nin Türkçe'sinden nasibimi aldıktan sonra, askerlik sırasında İngilizcesini okuyabildim. Bülent beyin yorumuna da biraz katılmakla birlikte. Kitabın sadece Aşil ve Kaplumbağa'nın matrak diyalogları yüzünden bile okunabileceğini düşünüyorum. Ayrıca müzik bağlantısı Escher de cabası. Aşil ve Kaplubbağa'nın "Little harmonic Labyrinth" diyalogu en tatlı askerlik anılarımdan biridir :)

Aşina olmayanlar için Gödel'in matamatiğin tam/complete olmadığını, bu tamlaştırma çabasının bir ürünü olduğu düşünülen Russell ve Whitehead'in Principia Mathematica'sının  (Newton'a gönderme) içinde ispatlayarak. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Incompleteness_theorem) bir çok alanda epey bir gürültü kopardığını belirteyim.

> Evveeet! Bana Bogazicindeki sevgili danismanimi
> hatirlatti (Gokhan duymasin :)). Kulaklari cinlasin...
Valla ben bu tarifi okuduktan sonra tam olarak nasıl bir iştah ve gözlerden çıkan ateşten bahsettiğinizi anladım!  Severim AE'yi tabi ki, neden duymayacak mışım ? :)  "I've got a slight problem!!"

iyi geceler ve sabahlar herkese