--- Bulent Murtezaoglu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> Golden Braid" mi?
>     nb> Ben onu okumadim henuz. Ama Bogazicinde TA
> iken saglam bir
>     nb> ogrencinin elinde gormustum...
>
> O kitabi ne kadar az sey ogrenmisken okursaniz o
> kadar hosunuza gider
> bence.  Ben okudugumda 'keske hic CS dersi almadan
> okusaydim'
> demistim.  Hic fizik calismadan normal insanlar icin
> hazirlanmis fizik
> anlatan filmleri seyretmek gibi biraz (Hofstadter'e
> haksizlik ediyorum
> ama fizik filmini de Feynman'in hazirladigini

Feynman hakkinda soylediginize tamamen katiliyorum.
Adamin tarzi olaganustu surukleyici. QED'den de
bahsetmiyorum ustelik: Quantum Mechanics and Path
integrals diye bir kitabini okuyorum bu gunlerde. Tek
kelimeyle sahane!

Konulari ilk
> defa o tarz bir anlatimla gormek cok zevkli
> olabiliyor.
> Y-combinator'i gozunden tanirim diyenler icin
> GEB'den o zevki alamak
> mumkun olmayabilir.  Sizi o sekilde eglendirecek
> kitaplari -- anladiginiz
> dillerde -- yazabilecek insan sayisi cok azalmis
> olabilir simdi.  (Ama
> Sussman gibi insanlar da var tabii).
>
> BM

Beni bir merak basti ki simdi :)... Ben Escher'i daha
cok topolojicilerin su Klein bottle attraksiyonundan
biliyorum: Moebius band uzerinde gezen karincalar,
orientability, kendi kendini cizen el vs. Bakalim
neler varmis.. Firsat bulunca okumaya bakacagim
kitabi. Umarim is isten gecmemis olur da keyif alirim
:). Arda da (bahsettigim ogrenci) cok ovmustu kitabi,
ama tabii Lisp'ten falan bahsetmemisti ;).