Bir sekilde baslamak gerek. Sonra mesela veri
tabanlari uzerine calisan ve bu konuda yeterli
birikime sahip olanlar eksikleri tamamlamak isterlerse
ne ala.

Yazisma ve izin isi her tercume isinde karsiniza
cikacaktir zaten. Yok olmaz derlerse baska bir kaynak
olur mu diye arastirabiliriz. O da olmazsa ozgun
calisma denebilir. Ama o daha zor yurur.