שלום לכולם,

אני מכריז בזאת שלאור מערכת היחסים העגומה שהייתה לי עם ירון שהרבני, הרי שהחלטתי
לבסוף לחסום אותו בלקוח המסרים המיידיים שלי. זאת בשל העובדה שהוא:

1. לא הסכים השקיע בי את אותה כמות הזמן והאכפתיות שאני השקעתי בו.

2. כל הזמן אמר לי ליישר קו עם הסביבה, וללכת עם הזרם (כמו שרק דגים מתים עושים,
דרך אגב.).

3. הוא הודה בפניי שהוא לא אדם ישר.

4. הוא אמר שהוא מוכן לאבד אותי כחבר או אף להילחם בי.

אוכל לתת באופן פרטי את פרטיכל השיחה האחרונה בינינו כעדות לכך. אנחנו עדיין
יכולים לדבר באמייל, אבל אין לי כוונה לבוא איתו במגע ומבקש ממר שהרבני שיתרחק
ממני.

א----

בברכה,

        שלומי פיש