שלומי, אתה איש מעייף.

אני יודע שפעם בכמה זמן מישהו נשבר ואומר לך את זה בפנים בצורה כזו או אחרת.
אני עשיתי את זה כבר פעם לפני כעשור, אתה מיהרת להתעלם מהאימייל אחרי שקראת את
השורה הראשונה, וטרחת אפילו לענות ולהגיד לי שהמייל "נראה שלילי אז הפסקתי
לקרוא אותו אחרי הפסקה הראשונה". חבל, כי אם אכפת לך כל כך מהתדמית הציבורית
שלך, אתה חייב להתחיל לקבל משוב בגילך.

בשורה אחת: אתה חולק את דעתך במקומות שלא ביקשו ממך, אתה התגלמות הנודניק.

לא מעניינים אותנו הrants הארוכים והנפוחים שלך בעד ונגד שפות מחשב, וורדפרס,
מערכות תוכן, את מי אתה חוסם מאיזו רשת חברתית ולמה, העובדה שאתה פורש מועדת
הביקורת כדי לפצוח בקריירה של כתיבה הומוריסטית ומה עמדותיך לגבי היתושים
בפנטנאל. אתה יכול לנוח בידיעה שלמה שזה לא מעניין את רוב רובם של האנשים,
אפילו בקהילה הקטנה שלנו. אתה מוזמן לכתוב את הכל בפרטי פרטים באתר שלך,
להאכיל את גוגלבוט בגיגהבייטים של שחצנות בכיינית ואגוצנטריזם תמהוני, אבל אתה
מוזמן להפסיק ללנקק את כל מכתמיך פה ברשימה, ולהפסיק להעלב בקול רם מכל אדם
שמבקש ממך לטאטא אותם מעליה. אם אתה תוהה למה צפריר ואחרים לא עונים לך, הסתכל
בראי.

ושלא תבין לא נכון. אנחנו מבינים שיש לך בעיה אוביקטיבית ולגיטימית. תיארת לנו
את המצב ושמחנו לשמוע שאתה מחפש לזה טיפול. אנחנו לא שונאים אותך, יש אולי מי
שמרחמים ויש שנותנים חמלה, אבל אתה צריך מדי פעם למצוא לעצמך מדדים
אוביקטיביים מה נכון ולא נכון לכתוב ברשימות פומביות של מאות אנשים. עם כל
הכבוד לעקרונות החופש והשקיפות, לא מעניינות אותי דעותיך על ירון או על
וורדפרס ומתי משתחררת הגרסא הבאה של פותר הפריסל שלך.

עכשיו כמו שזוהר אמר, תוריד ווליום, קח חופש, הרשימה הזו צריכה להשתקם, ואתה
פשוט סוחט ממנה את האנרגיה שבוע שבוע. אנחנו לא תראפיה, אנחנו אנשים, רובנו
עסוקים במשרה מלאה ו/או עם ילדים ומשפחה. לך חפש פתרונות לבעיותיך במקום אחר.
בבקשה.

בהצלחה,
עירא.

נ.ב. כן, אני יודע שכתבתי את כל זה בפומבי הפעם ולא באופן פרטי. אני לא אוהב
את זה, אבל אתה מתעלם מביקורת בפרטי. לא ראיתי ברירה יותר, למענך ולמענינו.
אני מקווה שאת המשוב הזה תקבל כמו שהוא נכתב - לא מרשעות ולא משנאה, אלא
מעייפות וחמלה. אני מקווה שכך יבינו את זה גם שאר מנויי הרשימה.