ולמה אתה חושב שזה ענייננו?
לפני מספר חודשים הודיע פה מישהו שהוא עוזב את רשימת התפוצה הזו כי יש בה המון
קשקשת ומעט עשיה. ותיקי הרשימה יידעו במי מדובר - אחד האנשים שעושים הכי הרבה
למען קידום הקוד הפתוח בארץ. עושים, לא רק מדברים.

תהיתי אם ללכת אחריו, שהרי אחרי הכל - בין כל עשרים הודעות ברשימה הזו יש גם
אחת שמועילה במשהו.

ההודעה הזו ממחישה לי עד כמה הרשימה הזו לא רלוונטית.

ועצה - אם יש לך משהו פרטי עם מישהו אחר - סגור את זה איתו בפרטי. יש כל כך
הרבה רעש ברשת, וגם ככה קשה לשמור על מיקוד, וכשכל אחד שקם על רגל שמאל מספר
לנו על זה ברשימות תפוצה ציבוריות - הרעש הבלתי נסבל גם ככה הופך למהות הדיון
עצמו. קוד פתוח טוב יותר, נפוץ יותר, מוכר יותר (וכו' יותר) - לא ייצא מזה.

שלום להתראות במקומות אחרים, אבל לא ברשימת התפוצה הזו.

2013/4/18 Shlomi Fish <shlo...@shlomifish.org>

> [...]
> שהחלטתי
> לבסוף לחסום אותו בלקוח המסרים המיידיים שלי. זאת בשל העובדה שהוא:
>
> 1. לא הסכים השקיע בי את אותה כמות הזמן והאכפתיות שאני השקעתי בו.
>
> 2. כל הזמן אמר לי ליישר קו עם הסביבה, וללכת עם הזרם (כמו שרק דגים מתים
> עושים,
> דרך אגב.).
>
> 3. הוא הודה בפניי שהוא לא אדם ישר.
>
> 4. הוא אמר שהוא מוכן לאבד אותי כחבר או אף להילחם בי.
>
> אוכל לתת באופן פרטי את פרטיכל השיחה האחרונה בינינו כעדות לכך. אנחנו עדיין
> יכולים לדבר באמייל, אבל אין לי כוונה לבוא איתו במגע ומבקש ממר שהרבני שיתרחק

Zohar Stolar
Linnovate - Community Infrastructure Care |
http://www.linnovate.netzo...@linnovate.net | Tel/Fax +972-77-554-2256
| M. +972-52-8348-278
Skype/Twitter: zstolar