הי,

הערות עריכה בתוך המסמך. לא הרבה.

שינוי שעשיתי, אבל לא מופיע במעקב השינויים: בחלק מהערות השוליים שיניתי את
הכיווניות מ־RTL ל־LTR. הדבר נחוץ מאד כאשר ההערה היא URL הכולל בתוכו מלים
בעברית, ובמקרים בהם עשיתי זאת, דאגתי לשנות כיווניות עבור כל הערות השוליים
שבאותו עמוד.

במקרים שבהם יש URL לועזי לגמרי בתוך הערה עברית, הוספתי בסופו סימן LRM (מופיע
בתפריט בתור "Insert | Formatting Mark | Left-to-Right Mark"). זה גורם לסלאש
שבסוף להופיע במקום הנכון במקום לפני ה־http.

הערה אחת גדולה ומשמעותית: למסמך חסרה פסקת סיכום. אם יהיה לי מספיק זמן היום,
אציע אחת.

תודה לכל העושים במלאכה,

        שי.