איך חברות עושות כסף מקוד פתוח?
http://www.zdnet.com/article/how-do-linux-and-open-source-companies-make-money-from-free-software/

לגבי איפה להציג: ב- github או gitlab או bitbucket.
י github הכי פופולרי.
אם אתה רוצה להרשים, כדאי שתוסיף הערות לקוד ותיעוד מתאים.
אני מניח שבימים הקרובים תקבל תגובות יותר מפורטות ממפתחים.

לגבי linkedin: מתאים לכל אחד. יש קורסים שלמים על איך להפיק מהרשת הזו דברים.
תחפש בגוגל מדריכים או סרטונים ביוטיוב. לא חסר.

שי