Sovitaan näin! Mutta jos joku saa keskustelusta vielä muuta jutun juurta, niin siitä vain kirjoittamaan.

73

HAA

30.11.2011 22:48, Ilkka Martikainen kirjoitti:
Hei.
Minulla oli jo 3-4 sivua kirjoitettuna tätä sivuavaa asiaa ... kunnes
tuo kiintolevy irtisanoi yhteistyösopimuksen ... taulukot eri
vastaanottimien (mainoksissa ja testeissä esitetystä)
taajuus-stabiilisuudesta, IC-R75:n stabiilisuustaulukko testeineen ja
kuvat + toimintamalli tuon CR-282-kiteen asentamisesta ja säädöstä. Ja
hieman teoriaakin - kunnes kaikki katosivat bittiavaruuteen! Kuvat ovat
onneksi kamerassa tallessa.
Joten voisit ehkä varata aiheen minulle ... yritän muistella, mitä olen
viime keväänä ja kesänä kirjoittanut. Kevääseen mennessä valmis (!!!)
Tuo parempi varmuuskopiointi tulee tämän jälkeen paremmin huomioiduksi,
kun irtokiintolevy tekee tämän automaattisesti.
Ja muilta keskustelun osanottajilta toivoisin vihjeitä siitä, mitä
aihepiiristä kannattaisi kirjoittaa ja tutkia. Ja joku voisi avustaa
hieman noitten SDR-laitteiden kanssa ... kun en itse tällaista (vielä)
omista. Kirjoittajahan ei kirjoita itselleen - vaan lukijoille!