Moi folks;

Intialaiset olivat aikoinaan aamujeni ilo, jos lattarikelejä ei ollutkaan.
Aloitusidejä kertyi nauhoille. Sotkamossa noita AIR-asemia pukkaa talvi-
iltapäivisin liki jokaisella taajuudella (kunnes iranilaiset valtaavat
kanavat).

Kiitoksia kiitoksista, Intia-juttu (JKT ja SSS) oli ja on edelleen lajissaan
ykkönen ja taitoltaan upea, jos omakehu sallitaan.

Skannaajat ovat tervetulleita. Aloitan skannaushomman tositeolla syksyllä,
jahka olemme muuttaneet ensi talveksi Espoon Peuramäkeen, jonne olen
huoneeseeni pelastusarmeijan kirppikseltä ostanut toimistokalusteet mm. kaksi
rulokaappia,. jota koristaa ystävältäni antaman Stern & Stern -luksusradion,
Sverige år 1928, kuin tehtaan paketista. Hoitelen mielelläni "oikolukemista",
joka on projektin työläin osa.

Vanhojen DX-Kuuntelija-lehtien monistusjälki on yleensä ollut moitteetonta,
mutta Pena on kai saanut maanantaikappaleen, jossa vahas on jo venynyt ja
väsynyt, olettaisin.

Kreikka jatkaa edelleen lyhyillä, ohjelmien sisältö ei tunnu oikein hallitusta
tukevalta, jos muutamien sivistyssanojen perusteella pystyy sisältöä
hahmottamaan (ja siinähän me olemme eteviä).

73  SSS