Tarkoitus ei ollut sitten missään tapauksessa muuten mollata radioamatöörejä
(jollaisen teknillisen luokan tutkinnon itsekin olen suorittanut) vaan todeta
se, että on ihan henkilöstä, harrastuksen laadusta, kokemuksesta jne. kiinni
minkämoisiin teknillisiin tuotoksiin kykenee.
Itse radioamatööritutkinnon vaatimustaso on tänä päivänä suorastaan
lapsellisen
helppo eikä se ainakaan tekniikan osalta ole ennenkään ollut vaikea. Eli
siltä
pohjalta ei mitään laitteita vielä suunnitella.

73,s IJL