  From: Ilkka Martikainen
  To: 'Suomalaisten DX-lista'
  Sent: Tuesday, November 19, 2013 11:18 AM
  Subject: Re: [DX] Vetoomus ALT:lle / Nord - Merkurs Case

  Minä olen ihan ulkopuolisena katsellut tätä Euroopan pistelaskentaa ja siitä
käytyä keskustelua  .  mikähän on ollut perusteena tälle muista maanosista
poikkeavalle menettelylle?

  Suomisanakirjan mukaan organisaatio on:   "Ihmisten muodostama
toimintajärjestelmä yhteisten päämäärien toteuttamiseksi; järjestö".

  Toisen sanakirjan mukaan: "Organisaatio tarkoittaa niitä fyysisiä,
inhimillisiä ja sosiaalisia rakenteita, jotka joukko ihmisiä muodostaa jonkin
olemassaolon ja toiminnan tarkoituksen perusteella (Hatch, 2006; Shafritz &
Ott, 2001)."

  Ja minä kun olen aina luullut, että kuuntelemme radioasemia, emme
"inhimillisiä ja sosiaalisia rakenteita"!

  Mikä on "lähetyskeskus"? Entäpä jos lähetyksille (= studio?) onkin maassa
useita lähetyskeskuksia, mistä tämän tietää? Ja mistä tietää, mitä
"lähetinkeskusta" kuultu ohjelma/asema käyttää?Voiko lähetyskeskus tarkoittaa
"organisaatiota" tai "radiolähetyksiä hallinnoivaa yritystä tai yhteisöä"? Mitä
tarkoittaa "itsenäinen" radioaseman yhteydessä? Mikä on "epäitsenäinen
radioasema", ketjuko?

  73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.