Denda itxi eta "zentru logistiko" bat jarriko zutela esan zutenean askok ez
genuen ezer ere sinetsi. Nik inpresioa neukan inbento hori egin zutela
itxiera justifikatzeko edo neurri batean zuritzeko.

Gaur bertako langile batekin konfirmatu ahal izan dut. Aspaldiko ezagun bat
bertan dabil lanean eta egoera negargarria kontatu dit.

Supermerkatuko jakiak banatzeko erabiliko omen dute tokia, baina ez dakit
noraino. Nik ez dut ulertzen zergatik den errazagoa escalextric azpiko
lokal horretatik bariantera ateratzen ibiltzea, industrialde batetako
pabelloi handi batetik baino... hor ere bidegarritasun eskasa ikusten diot,
baina beraiek jakingo dute.

Aldiz, saltokiko langile gehienak "call center" batera bideratzen ari omen
dira, telefonoz El Corte Inglesen gauzak saltzeko: telefono konpañia batez
ere ("hablo con el titular de la línea?" eta horrelakoak) . Honek ere ez du
ez hanka ez bururik. Soldatak nabarmen baxuagoak (lehen komisioetatik zati
handia jasotzen bait zuten) eta baldintzak ere eskasak.

Hasiko gara imajinatzen zertara bideratu dezakegun lokal handi hori
zentruan? Aparkatzeko ere ez du balioko, Eibar 2. mailara jeitsi ondoren...

Gari
Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com