Merhaba Bedreddin bey,

-FreeBSD kurulum esnasinda default (GENERIC olarak isimlendirilir)
gelen bir kernel (ki bu kernel cogu donanim destegini barindirir) ile
gelmektedir. Fakat ozel bir donaniminiz varsa bunu 4.10 surumu icin
http://www.freebsd.org/releases/4.10R/hardware.html
5.2.1 surumu icin http://www.freebsd.org/releases/5.2.1R/hardware.html
kontrol edebilirsiniz. Bu linklerde bulacaginiz donanimlarin hepsi
GENERIC kernalda gelmez fakat GENERIC kernel cogu guncel donanimlarin
destegini barindiridigindan dolayi kurulum problemsiz gerceklesir.
Daha sonra gerekli olan donanim icin (buradaki kasit GENERIC kernelde
olmayandir. Bakiniz: /usr/src/sys/i386/conf/LINT) kernel derlemeniz gerekir
(FreeBSD kitabi 90. sayfa veya
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/kernelconfig.html)

-Bu arada ben bir soru sormak istiyorum ne tur bir donanim da problem
yasadiniz.?

Huseyin YUCE

Monday, October 4, 2004, 5:34:10 PM, țunu yazdęnęz:

--
Saygęlar,
Huseyin <[EMAIL PROTECTED]>