Sunfire 4100 sunucuda VMware ESXi üzerinde çalışan FreeBSD 7.1 sunucuya disk eklememiz gerekiyor. Ancak dahili olarak disk ekleme olanağı yok. VMware de USB ile bağlanan harici diski kullanamıyormuş. Bu nedenle 2 ya da 4 diskli bir NAS storage alıp bunu network üzerinden mount edip kullanmayı düşündük. Bu şekilde bir yapılandırma için mümkün olduğunca hızlı ve sağlıklı bir sonuç elde edebilmek için hangi özelliklerde bir NAS storage kullanmamızı önerirsiniz? Bazı ürünlerin bazılarının kullanılan chipset nedeniyle network üzerinden transfer hızlarının oldukça düşük olduğu hakkında yazılar okudum, bu yüzden almadan önce listeye bir danışmak istedim.

Teşekkürler.
FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cikmak icin, e-mail: freebsd-unsubscr...@lists.enderunix.org