Xabi:

Non entendo moi ben o sentido do teu correio. Podes concretar a qué
mensaxes te refires? As únicas ás que eu tiven acceso son, aparte do que
él mesmo me enviou cando o avisei da iniciativa, as da posta en común
en i18n onde se discutiu a criazón da lista e na que él participou.
De feito, foi condición previa para a creación da lista que él opinara ao
respeito, cousa que resulta bastante natural por ser il quen leva a
tradución de debconf e d-i. En concreto, son estas dúas:

http://lists.debian.org/debian-i18n/2006/12/msg00194.html
http://lists.debian.org/debian-i18n/2006/12/msg00201.html

Dis tamén que a proposta ven da Consellaría: é a primeira noticia que
eu teño ao respeito. Podes concretar a qué te refires?

Polo demais, suscribo o teu chamamento á participación.

Saúdos,

Xabi G. Feal escrebeu:

Responderlle a