O propósito do correo é obter información ou dála. Entendo que vindo a mensaxe
e a proposta dun traballador da mesma dirección ten algunha implicación de
maior relevancia que a hipotética actuación a título individual. Se errei
teño todas as xustificacións conmigo. Serías logo un policía fóra de servicio
dirixindo o tráfico?

Non dixen nada acerca de si gusto ou non do proceso de creación da lista,
moito menos de que non guste da propia creación. Ao contrario, paréceme ben.
Só simpaticei con Jacobo polo feito que houbo de non contar con el ao
principio.

Isto non é un "flame". Isto é como dixen no primeiro parágrafe unha necesidade
de obter máis información da que se dá normalmente cando as iniciativas veñen
de enriba. Sinto que notes outra cousa.

Non dixen que esa xente fora de mancomún, senón que estaba vencellada dalgún
xeito ao proxecto. Non teño gañas de facer unha tese que o demostre por
preguiza e desencanto. Que esa xente teña capacidade de influencia nas
decisións de goberno nestes aspectos non é para min unha boa nova, nin
sequera un sinal de que o Proxecto Mancomún cuaxa entre a comunidade, senón
de que se están creando ligazóns pechadas, restrictivas, entre usuarios,
emprendedores e políticas de goberno que evitan que o proxecto se abra cara a
toda a comunidade e responda, pola contra, a intencións moi determinadas.

Non hai ningunha pelexa. Sempre houbo críticas e estou farto de que se fale da
crítica como dunha acción destructiva no canto de construtiva. As críticas
(quen non lembra un libriño de nome Crítica da razón pura) son necesarias.

Paréceme temerario que aínda por riba se fale de accións de boicote ou
críticas destructivas dende a comunidade (neste caso só eu) cando se están a
repetir os erros de sempre. Os que teñen máis que perder somos nós, os que
traducimos por libre dende vai moito máis tempo, os que traballamos por
desinterese e vemos como as iniciativas de goberno non nos teñen en conta.
¿Será só unha impresión miña? ¿Cres que isto nos anima a traballar?

O Xoves 04 Xaneiro 2007 18:38, suso.baleato en xunta.es escribiu:

Responderlle a