> Se nos fixamos na publicidade está xa imposto o uso de "testar", bueno, pois
> negome por moi imposto que esté.

Sempre me chamou a atención de pequerrecho, pero pareceme que
ultimamente tenden máis a usar comprobar ou probar...

> Sobre os falsos amigos, o caso de comando tamén o é, porqué nuns casos si e
> noutros non?. debo dicir que eu, incluso en castelán emprego orde/orden.

Eu a verdade é que non vexo o falso amigo, pero tampouco me fixei moito.

> Canto se tardará en substituilo? pois tanto como se faga preciso e tampouco
> como se poida, pero que as cousas novas vaian ben feitas.
>
> Sempre recordo o que decian os vellos "o ben feito ben parece" outra cousa
> son as nosas limitacións, pero podendo, e sabendo, fagámolo ben.

Para facelo ben xa podiamos comezar por ter unha plataforma que fora
gardando tódolos comentarios xuntos, que imos abrindo fíos sobre a
mesma discusión cada ano porque non lembramos por que se decidiu que
era deste xeito ou do outro.