Szia Kaloz !

> A miniPCI-os wrt54g v1.x volt egyedul kivetel, azota minden mas tolhato
251mW-ig, mas kerdes, hogy melegszik es zajos.

Kosz mostmar ezt is tudom...

> Van, csak mocskosmod torz lesz amit kiad magabol.

Kb milyen erteknel kezd el zajosodni??? (lusta vagyok megmerni)

> Annyi lovebol mehettel volna 5GHz-re is szerintem :)

Hat szerintem nem...

A 400mw AP volt vagy 12eFt nettó,
az antenna es a kabel hozza osszesen volt a masik 9eFt anno... (ez utobbi
ketto itt figyelt a polcomon alapbol)

Persze mehettem volna 5gigara, de akkor az osszes gephez venni +installalni
kelett volna 5GHZ adaptert...
+ha valami partner jott a standra akkor annak is... Azaz 5 napon keresztul
csak wifit installaltam volna

Persze azert keszultem ha a 2,4Ghz lehal...  Az epittovel behuzattam a
6*12m-es standra  150m utp kabelt :)