On Fri, 21 Sep 2007 11:45:36 +0200, Nagy László <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 1 kicsit rosszul szamolsz...

<...>

> A te verziod:
> Vettem volna 1 AP-t 15 ert,
> Vettem volna 20-25db 5ghz usb wifi adaptert, mondjuk 5eft / db az ossz
> 100-125eFt
> Nekilattam volna mindenki notebookjara felinstallalni az adaptert..
> Aminek
> 80%-at a kiallitas elso napjan nyomtak volna a kezembe hogy most azonnal
> kell neki a wifi
> Ezutan mar csak napi 5-8 partnernek kellett volna installalni hogy
> hasznalhassak a netunket...

2007et irunk, kb osszes elmult 2 eve eladott noti rendelkezik integralt
wlan-al, amibol is mondjuk 90%-a valamelyik centrino generaciohoz
tartozik. Ezeknek is tobb, mint 80%-a rendelkezik 802.11a tamogatassal :)

Partnerek altalaban kozep/felsovezetok, velhetoen nem a legolcsobb 4 eves
cuccal rohangalnak rendezvenyekre sem. Node mind1 :)