1 kicsit rosszul szamolsz...

Az en verziom:
vettem egy AP-t 12+afaert + hozzaraktam egy antennat ami megvolt
Berakattam a standba 150m vezeteket ez mondjuk 6eft
vittem magammal meg dugokat path kabeleket es egy 24 portos switch-et (ez
mind megvolt )
A kliens oldalon meg mindenki hozta a notebokjaban a wifikartyat
felinstallalva
Tehat ossz 18eft  meg nehany embernek meg kelett mondanom a jelszot (mar aki
lusta volt elolvasni a kiadott papirt...)

A te verziod:
Vettem volna 1 AP-t 15 ert,
Vettem volna 20-25db 5ghz usb wifi adaptert, mondjuk 5eft / db az ossz
100-125eFt
Nekilattam volna mindenki notebookjara felinstallalni az adaptert.. Aminek
80%-at a kiallitas elso napjan nyomtak volna a kezembe hogy most azonnal
kell neki a wifi
Ezutan mar csak napi 5-8 partnernek kellett volna installalni hogy
hasznalhassak a netunket...

A vegen jo ha a fele meg lett volna az adaptereknek mert tutti elfelejtik
visszaadni...

Udv
nlq