El dilluns 20/02/06, a les 23:47 (+0100), Carles Pina i Estany va escriure:
> NO per mi... de fet no m'estranyaria que estiguès prohibit. És més, algú
> recorda haver menjat formatge amb cucs? Això és cert o és un deliri?

Per deliri el somni que he tingut aquesta nit... autenticament
surrealista... amb aparicions de fantasmes (morts) amb calçotets,
l'"home que fuma" de Expediente X al qual me vist obligat a
trencar-li una cadira a l'esquena no sense que abans convertis
a un amic meu en zombi, pilots d'avio assassinats per l'"home
que fuma" (aixo ha sigut com flashback) i l'avio anant a la
deriva, de cop tenia mig camp visual tot negre i l'altre mig en
plan cubista i m'anava fotent hosties amb els mobles perque no
veia res... com si algun dispositiu de control mental de
l'"home que fuma" m'estigues afectant el cervell... ha sigut
molt bo.

Aixo del formatge amb cucs m'estranya molt. Ara, tampoc dic que
sigui impossible, pero m'estranya.

--
hrnzt