En/na Alfons Dolsa ha escrit:

I com que soc entomoleg us dire que son larves de dípter.
Els que jo he vist son taquinids. Parents del que es mengen als
animals morts.

Els insectes que fan l'apat damunt els cadàvers són essencials per la investigació forense. Actuen de "rellotge". Permeten als entomòlegs forenses saber el temps que fa que la víctima és "fiambre".

http://www.insectos.ucr.ac.cr/Topicos/Entforense.htm

Ja sé que aquest apunt no va de formatges, però em sembla interessant.

Respecte a menjar cucs, jo no ho faria mai quan encara són vius (mal rotllo els animalons fent cau dins l'estómac). Posats a triar optaria pels cucs torrats (que carriquegen)o pels conservats en algun tipus de beguda alcohòlica estil mexicana...

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat