Linus Nordberg skriver:
> Ingvar <[EMAIL PROTECTED]> wrote
> Tue, 29 Jan 2008 06:49:10 +0000:

> jag
> slipper
>
> clbuild?
> http://common-lisp.net/project/clbuild/

Jag tror inte att ett tredje system för att hantera byggmojutter skulle göra
saker bättre. :) Jag har ingen som helst avsikt att sluta använda Debians
paketsystem och clbuild är i dagsläget inte ens i närheten av tillräckligt för
att jag orkar bryta mig ur APT+ASDF-install. Hm, fast... Skippy är supportat.
Men jag skulle fortfarande behöva bryta ut SBCL ur APT:s klor och det är för
jobbigt.

Att däremot installera en felhanterare som fångar "Aha! Laddar gammal FASL!
Kompilera om och fortsätt!" är enklare och löser faktiskt precis alla problem
jag i dagsläget ser (nämligen att jag glömmer att kolla om SBCL ska uppdateras
och sedan kompilera om Skippy, så snooper-körningen ballar ut under natten).

//Ingvar (insnöad)