Az poveche niama da napisha nishto po vaprosa, kato tolkova
mnogo ste protiv. V kraia na kraishtata zashto da si pravia tozi
trud? Ami kato iskate da si sglabiate pizzeli ot moduli... sglabiaite
si gi. Imam si dostatychno rabota za da pochna da trygna da
ubezhdavam niakoi kakvo vsashnost stava i kakvo vsashnost se
pravi pod povyrhnosta na bibliotekite sys funkcii i proceduri...

Shto ne mi dadesh edno nematematichno opredelenie na poniatieto
"Elektronen podpis" .. Haide da te vidim, kak shte go obiasnish...
Mnogo mi e liubopitno dazhe. Mozhesh i da poemesh napisvaneto
na takiva postingi v duha... "polzvahme java class s edi kvo si ime
i to raboti i ne e vaznno kvo ima v nego"... Na men mi e protiv
razbiraniata da pisha dumi, v koito nishto da ne e kazano!!!

Napravih si truda 4 chasa sa oformiam predishnia si mail s iasnata
cel da byde razbran ot vsichki i da se slozhi pone chastichen krai
na cialata tazi pornografia i nerazbirane, koeto cari po vyprosa!!!
Doide mi do gusha da me zasipvat s marki i tyrgovski termini, doide
mi do gusha da gledam kak okolo men nikoi ne iska da s napyne
malko mozyka i da razbere, che chovek se uchi dokato e zhiv i che
traibva da se razviva. Draznia se i kato niakoi e stanal potrebitel na
gotovi reshenia i se e nauchil da sgliabia samo bez da ima poniatie
kakvo sglabia vsychnost... i se pita, kakva garancia toi mozhe da dade
na sglobenoto ot nego!??

Az ne karam nikoi da chete moite postingi!!! No se draznia kato se
pishat gluposti, i kato tezi gluposti se pishat s avtoriteten ton i s mnogo
termini vytre, dokato nakraia stane pylna slovestna vakhanalia i
chovek zagubi predstava kakvo stava! Opitah se da obiasnia vsichko
na nivo takova, che da se razbere ot vseki. Dosta hora go razbraha i
mi pisaha lichno, bez pri tova tezi hora da sa matematici! Pone primera
s RSA e na nivo 10-ti klas na srednoto uchilishte... problem na lipsvashto
sredno obrazovanie e, ako tova ne byde razbrano.

Tova e... stiga tolkova. Ako niakoi iska da uchi, da uchi. Ako na niakoi mu
e interesno da mi pishe na lichnia mail... Vizhdam, che tuk niama nuzhda
ot moite postingi... kato niama, niama i da gi pisha poveche.

Na Valentin Tzankov moga samo da kazha... i az sym programist i az
programi pisha... s tazi razlika che vinagi sym naiasno kakvo pravia..
Pyk kato ti imash takiva poznania, bez da si vlizal v dylbochina... molia
vsichki da se obryshtat kym teb.

Mislia i da se otpisha ot tozi list.