Dobre ako imash open B2B portal,
tova oznachava che njakoj kojto nito si vijda nito si chuval,
moje da se svyrji i da poska da mu dostavish edin kashon RAM,
dava ti edin certificate i ti se predstavja kato Bill Gates,
ti mu davash tzenata toj e syglasen, proverjavash mu certifcate i toj e OK
ako njakoja institutzija garantira che toj e Bill Gates,
ako posle se izmetne i kazhe vij az ne sym Bill Gates,
moje da poiskash ot institutzijata document s kojto dokazva che e Bill Gates
pred syda.
Ot kogo ste poiskash takyv dokument pri izpolzavane na PGP?
tova e koeto pitam veche tzjala sedmitza, i ne razbiram sto za elektronen podpis
e.
Vjarno syglasen sym che moje da garantira che nikoj ne ti e modifitziral e-mail
tova moga da go priema za electronen podpis no ne dostatychno, i moje da ne mine
pred
syd ili druga seriozna institutzia, a tova e osnovnoto koeto edin client iska.