На Mon, 21 Mar 2005 11:18:12 +0200 Boris Jordanov / Борис Йорданов
написа:

>Трябва ли в подобна група да имаме и парламентьори, щото участниците са
>твърде ... горди за да правят компромиси с яда си?

 Аз не се обадих досега, но нека си кажа...
 Моите уважения към Весо Колев, ама наистина много огин около него. :(
 Аз все се сдържах да го кажа, на няколко пъти през годините след
поредния пожар съм искал да се отпиша, за да не се ядосвам, като чета
изпълнения на ниво шести клас. И все ми е минавало.
 Ама всичко си има граници. Пак казвам - респект към Весо за
техническите разяснения, които е давал на много хора по доста въпроси.

 Обаче добре си спомням, как обиди няколко от другите хора, които
уважавам тук, накрая те му се извиняваха, а той никога не е казал едно
"може би сте прави, мир да има".

 Весо, (ако прочетеш това по някакъв начин) имай предвид, че прекалено
често повече вдигаш адреналина на четящите те, отколкото изобщо им
помагаш.
 Съвет от мен - прочети веднъж поне писмото, преди да го изпратиш.

>Списъка все повече се изпълва с такива неща. Кофти ми е, защото съм
>отдавна в него и виждам, как фокуса се измества от технологията

 Да, така е, но точно такива флеймове за глупости и ескалиращите обиди,
стигащи до егати тъпия селски спор (TM) са главната причина да затъпява
и самия списък.
 Затова - дайте го по-спокойно, без обиди, четете си пощата преди
изпращане и не забравяйте да пишете отвреме-навреме по едно "може и да
греша".
 Не вреди! ;)

>PS Към fubar0 - ей, мъж, много си мъжествен зад псевдоним. Що не си
>кажеш именцето?

 Borj, да оставим това, плс! Просто нека спрем тоя флейм! Пък и има
нещо друго- Весо Колев често използва подобен език, пък не сме му
скачали, нали? Така че и въпросният пич може би си има своите си
причини.

 Move on ;)

--
 http://projectoria.org  |  http://fsa-bg.org \