> Kristoffer: hvad siger du til den pris: 70 DKK er det nok? en sponsor kan
> muligvis supplere op på drikkevarer eller noget
> Martin: hvad siger du, har du fået kigget på t-shirt prisen/budgettet?

Jeg har ikke haft så meget til budgettet. Har lige kigget kort på t-shirt
budgettet. Det er lidt svært at sige med t-shirt, jeg mangler lidt info. Nogen
der kan svare mig på:

Hvor mange % af t-shirts skal være XXXL?
Skal speakers have t-shirts?
Vælger vi 150 eller 190g t-shirts?
Nogen forventning om hvad levering står i?
Har vi design klar eller koster det ekstra?
Er t-shirts i 2 farver?

Med 100 mennesker, ingen t-shirts til speakers, 190g t-shirts, start
omkostninger incl. levering på 1000 så koster en 2-farvet t-shirt ca. 45 kr
inkl. moms per person.

Martin