> Der var nogen der efterspurgte bedre kvalitet så jeg siger 190g.

Enig. Det er 3 kr forskel og det er penge vel givet ud.

> Den skulle være med i prisen.

Nej, ikke som jeg forstår: "Ovenstående priser er incl. alt dog excl. moms,
levering".  Jeg har sat levering til omkring 300 kr, så startomkostninger bliver
1000 kr i alt, ekskl.  moms.

Med 120 (100 betalende) deltagere, t-shirts til speakers, 190g t-shirts, start
omkostninger incl. levering på 1000 så koster en 2-farvet t-shirt ca. 49 kr
inkl. moms per betalende person.

Hvis antal af betalende deltagere er 150 er prisen nede på ca. 43 kr. inkl. moms
per betalende person.

Martin