Ok,

For så at følge op på denne.

Early bird:     400
Regular:        500
Studerende: 250
Enterpris(e): 750

Anslået t-shirt pris er 50 kroner, anslået mad kunne så være 75 per dag. (75 * 2 + 50 = 200) så kost prisen bliver 200.

Så er der penge til dækning af omkostninger til talere. Pris per taler som kommer gratis ind (200). Martin denne her pris er muligvis interessant for dig.

Sponsorerne, med mindre at nogen ønsker explicit at betale mad/t- shirts, betaler for omkostningerne forbundet med rejse/hotel omkostningerne iforbindelse med en række inviterede talere.

Hvis var sponsorer som gerne vil stå for mad/t-shirts, så laver Martin bare lidt budget magi og det hele kommer til at passe alligevel. Modellen som vi lægger op til går på at det løber rundt ved deltager prisen alene, alt det andet så som inviterede talere etc. er baseret på om vi kan rejse de nødvendige midler.

Simon Spies ville have tjent penge på dette arrangement, men nu er vi jo non-profit og ikke Quantum::Super::Profits

jonasbn