Deia en Quico,

Ja he acabat el fitxer. Com ha demanat el Jesús, l'envio a la llista.

Ah, si us plau, algú que es miri això de l'UTF-8 perquè jo, com
sempre, no m'aclareixo, només ho sé mirar amb el Word i el Word no
m'agafa mai els fitxers .po, vés a saber per què. Vull dir que us
mireu si està en UTF-8 i si no que l'hi poseu.

El poEdit t'anirà molt millor que el Word:

http://www.poedit.org/

Fins i tot se li pot integrar la memòria de traducció de SC per a
homogenitzar els traduccions (entre altres coses).

Salut,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/