Hola;
El que he fet es corregir les paraules que estàven mal escrites amb català. I jo a sota de la paraula que està mal escrita he escrit la paraula que es correcte.
I si que es pot editar directament desde la web. Tu obres el fitxer  que vols corregir i després picas a "File" i després piques "Edit Page". I et sortirà una pàgina amb el texte que vols traduir. I quan es acabat piques publish i ja està.
Fins aviat
Adelina

On 9/21/06, Jesús Corrius <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hola Adelina,

> Jo ja he acabat de corretgir l'apartat de sbasic/shared/02.po . He picat a
> publish i normalment anat bé. Comproveu que s'hagi publicat bé i em dieu
> alguna cosa

Pots enviar el fitxer que has corregit a aquesta llista?

Els fitxers no es poden editar directament des de la web. No sé
exactament què has fet.

Salutacions,

--
Jesús Corrius