A. M. Sikorski wrote:

> W Montrealu, w 1976 roku zdobyl zloto skaczac 2,25, przed Gregory Joy
> (Kanada) 2,23 i Dwight Stones (USA) 2,21

Ach, co to byl za final... Wiecej owacji to chyba dostali tylko siatkarze w
czasie finaly z Rosjanami.

A propos, jak sie nazywal trener olimpijskiej druzyny siatkarzy i jak go
przezywano?

> To byl "flop" gdy zawodnik atakowal poprzeczke plecami.
> Pierwszym skoczkiem stosyjacym ten styl byl Dick Fosbury w 1968.

Czy napewno. Zdawalo mi sie, ze pierwszym skaczacym flopem byl jakis
francuski skoczek.

O ile pamietam, krotko po tym flop zostal "zdelegalizowany" jako
niebezpieczny. Dopiero po jakims czasie wrocil "do lask".

Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym