> Jacek ma racje.
>
> Daje Chrobremu no. 3, piewrszy wsrod krolow polskich.
>
> Ja raczej mysle w kategorii impactu na Europe i swiat
> (stad nie ma Mickiewicza, na ten rocznicowy przyklad)
>
> No ale Chrobry wproadzil kawal ziemi do Europy.
>

>     Fryderyk Chopin
>     Nicolaus Copernicus (tak sie podpisywal)
>     Boleslaw Chrobry (wnuk Utki!)
>     Zygmunt August
>     Jan Pawel II
>     Jozef Pilsudski
>     Maria Sklodowska Curie
>     Stanislaw Ulam
>     Jerzy Giedroyc
> [...]
Skreslalabym Reagana i Napoleona. Reagana: byl aroganckim
kowboyem. Napoleon: byl raczej sam tyranem, ktory dzialal tylko na
rzecz francusow. Mozna ich zamienic na Flemming i Ghandi.
Dodalabym wielu innych osob - ale taka lista zawsze
bedzie niepelna i subiektywna.
I czy Jezus byl naprawde historyczna osobe?

Odpowiedź listem elektroniczym