> Date:          Fri, 30 Apr 1999 21:11:54 +0200
> From:          Uta Zablocki-Berlin <[EMAIL PROTECTED]>

> I znowu sie okazuje, ze mezczyzni maja tak malo krwi w ciele, ze
> tylko jedna czesc ciala moze byc wystarczajaca ukrwiona, albo ten
> ogrooooomny mozg, albo ...jak to jest po polsku? Nie ukrwiona czesc
> ciala w tym czasie nie funkcjonuje:-))
..
> Pozdrowienia
> Uta

Pani Uto, toz to najbardziej zlota mysl, jaka udalo mi sie znalezc na
listach dyskusyjnych od samego poczatku obserwowania tego stwora.!
A mowia, ze Niemcy nie maja poczucia humoru i tylko wykrzykuja bez
przerwy 'scheisse, scheisse' i 'Arschloch', co wydaje sie
specyficznie niemieckie.

Ja bym tylko skromnie lub nieskromnie dodal, ze najgorsza sytuacja
istnieje wtedy, kiedy ta klapka skierowujaca krew tam lub siam nie
funkcjonuje nalezycie. Wtedy krwi brak i tu i tam i skutki sa
oplakane.

Pozdrawiam serdecznie z klapka nalezycie funkcjonujaca, mam nadzieje
-

RA

Laingholm, Titirangi, Auckland, New Zealand
tel/fax [64] [9] 817 3690; mobile: 025 284 7207
e-mail: [EMAIL PROTECTED]  OR [EMAIL PROTECTED]
homepage: http://homepages.ihug.co.nz/~antora

Odpowiedź listem elektroniczym