Steve Pec:

> Moze warto by przesunac ta granica wedlug mapy.
> Wtedy nietrzeba bedzie  klocic sie z redaktorami.
> Napewno ludnosc ppolska niemial by nic przeciwko
> temu zyc w zamoznym kraju jak Niemcy.
> Pogodnie
> Seweryn

Czesc "ludnosci polskiej" niespodzianie odkryla w sobie germanskie
pochodzenie i nie czekawszy na przesuniecie granic, przesunela sie
dobrowolnie, tyle ze w odwrotna strone bo na zachod. Jakie warunki
nalezalo spelnic, blizej mi nie wiadomo. Jedni twierdza, ze konieczny
do tego jest niemiecki dziadek. Inni twierdza, ze samo posiadanie
owczarka niemieckiego przez dziadzia, lub maszyny do szycia firmy
Pffaf przez babcie, wystarcza aby stac sie obywatelem tego zamoznego
kraju.

Rownie pogodnie,
Irek

Odpowiedź listem elektroniczym