Katarzyna:

>Przed przyjazdem papieza miesiecznik "Dzis", pretendujacy prawdopodo-
>bnie do czegos w rodzaju intelektualnego zaplecza SLD (jego redaktorem
>naczelnym jest pan Mieczyslaw Rakowski), zawiera dosc dla mnie zaska-
>kujaca demaskacje.

A co wedlug ciebie jest tu zdemaskowane. Chec Watykanu do rzadzenia Europa
wedlug swoich zasad, zaleznosc pomiedzy Watykanem a Unia, czy poglad
Rakowskiego na wplywy jakie Watykan ma w Uni Europejskiej, a moze i jeszcze
co innego. Nie bardzo zrozumialam  co dokladnie cie zaskoczylo( cyt..."
zawiera dosc dla mnie zaskakujaca demaskacje..")

Zaciekawiona tematem Prunka

Odpowiedź listem elektroniczym