Zaciekawiona tematem Prunka do Kasi :

>  A co wedlug ciebie jest tu zdemaskowane. Chec Watykanu do
>  rzadzenia Europa wedlug swoich zasad, zaleznosc pomiedzy
>  Watykanem a Unia, czy poglad Rakowskiego na wplywy jakie
>  Watykan ma w Uni Europejskiej, a moze i jeszcze co innego.
>  Nie bardzo zrozumialam  co dokladnie cie zaskoczylo ( cyt..."
>  zawiera dosc dla mnie zaskakujaca demaskacje..")

Pomylka. Kasia ma teraz sesje i nie ma czasu czytac np. gazety pana
Rakowskiego. Za to ja mam juz wakacje, bo po tym jak niespodziewanie
otrzymalam certyfikat dojrzalosci, jako olimpijczyk moge sobie wybrac
studia jakie mi sie wymarza (byle nie humanistyczne) - bez egzaminu.

A wiec, to ja pisalam o tej demaskacji, a nie Kasia ;-)

To nie poglad Rakowskiego jest przeze mnie zdemaskowany, tylko
chlopcy Rakowskiego demaskuja niecny Watykan, ktory omotal juz
wedlug nich Unie Europejska. Jestesmy zarzucani roznymi takimi
demaskacjami. A to przez watazkow Leppera, ze to omotali Zydzi,
a to przez posla Slomke, ze masoni, a to przez Sierakowska, ze
to zachodni imperializm, a to przez posla Lopuszanskiego, ze mie-
dzynarodowa finansjera, Fundusz Walutowy i NATO razem wziete,
itd. itp.

Najzabawniejsze jest to, ze to klebowisko demaskacji bywa wzajemnie
sprzeczne. Prawdziwy dom wariatow - ci demaskatorzy ;-)

A moze by tak zaczac demaskowac biurokracje i przekrety ?

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym