On 99-06-03 16:59 -0500 sez Bartek Rajwa:

> [...] niektorzy Chorwaci podczas wojny z Serbami snuli teorie
> jakoby bombardowanie ich miast bylo zasluga spisku Rosjan i Zydow.

> Tymczasem Sebowie postulowali, ze chorwacka kontrofensywa to dzielo
> Zydow i Watykanu (ktory jakoby pragnal zniszczyc prawoslawie).

  Oj! Czy mi sie tylko wydaje czy tez naprawde wspolnym
  mianownikiem owych niewatpliwie glebokich i przemyslanych
  dociekan sa jacys "Zydzi"? Kto zacz owi "Zydzi", zdaje sie
  byc jakas szczegolnie w kwestii bombardowan wszechuzyteczna
  i stojaca do dyspozycji intelektu klika, klan czy nacja?

__L

Odpowiedź listem elektroniczym